från en stad där inget funkar :S

Nemen, gud! Ibland kan man rent ut sagt få damp... Hur kan man va så inkompetent så att inget funkar....?? Ja, du det är ett mysterium, Bloggar förresten från pappis data, så inga bilder, men jag lovar att ni får några när jag kommer hem. Just nu ser det ut som att jag kommer fara hem med backlunds:) Det är väl helt nais, Iaf till det här mer idiotiska..:( Vi stayar på ett litet hotell, eller snarare motell:S Kallt rum, tv som inte funkar, Toa som man ser in på, vi är deras ända gäster, låter de bra?? Det är till att vara posetiv in i det sista¨ Förlåt om jag bara skriver på lite non stop, efter som ingen bild har utrycket nog så skriver jag... Till lunch blev det kebab, som jag egentligen inte orkade, obs! Jag glömde nästan...:D programet gick super, med stort S Eller jag var gr8 sen snubblade Alex till lite där efter kastet, men det är sånt som händer ;) vi landade på 21poäng lite drygt så vi hoppas på nått närmare 30 imorgon:) Fortsätt hålla det ni har längst ut på händerna:):) kisses`Milltott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0