mitt i min vinterdag..

..nu e jag här♥


Idag snöade det kraftigt här i Gefle på morgonen
Det var lite så jag funderade på att stanna hemma, bara för att
Men är glad att jag satte ena foten framför den andra och gick till skolan:)

Nu ska jag vara så där ovanligt uppåt, å säga att dagen var fantastisk
för det var den, på sitt eget lilla sett:*

Nu på eftermiddagen ska jag träna först ett officepass
(och nej, inte kontorgöra, utan off, som i av & ice som i is)
Var ni med där på ett hörn??

Men som gud har skapat världen, eller vem det nu var som satte elden i handen på människan..
så kan vi nog ta o vända på ordspråket: inget ont som inte för nåt gott med sig.

För det är ju snararde, inget gott som inte för nåt ont med sig, har jag rätt eller har jag?

Så då har jag knäpp några helt ok bilder, som inte blev helt för dumma,
så har man så klart glömt o sparat på datorn och tagit bort från kameran,
love my life!

Men, gud nu årkar jag snart inte trycka in en ända liten knapp, så hade så bra pössgurkor♥



 Knäpp av mig när jag var med underbara Wilma & Alva:*
blev inte så nöjd med att man ser lite blixtkultur där, menmen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0