Sminkkalas

Nu är jag nästan helt slut, eller nästan och nästan jag är slut!
Smikklaset, eller vad ni väljer att kalla det
Här kommer iaf bilder, utan några vidare dröjsmål.

Ska vi ta och börja med några för:efter bilder

Före Shaila (ops! jag menar Shaila's före bild)

No makeup


With makeup


Sandra:


No makeup, vilken min


While the makeup, de var typ ingen efter bild på henne

Emma:


Gumman upp idagen, före makeup



Dark and mysterius, efter makeup

Milltott:


Mirror, mirror who is the prettiest in the world?

Lite roche ska det vara..

Ja då fick man se hur Milltotten ser ut när hon smikar sig, men till mitt förslag så ser alla lite konstiga ut♥



Hm vad tycks?


Niro:


Nice, men jag var så skakig i handen så Emma fick knäppa några av flera bilder..
utan makeup!



With, nice'are man kan nästan inte tro att detta är en mamma till två ungar, en på 11 och en på 16, WOW!

Shasha:


Finis! Dottern och hon är lika( Shailia ) eller hur?


okej.. SNYGGT!

jag hinner inte lägga ut nå mer i kväll så de blir väl sminkkalas part II imorn:*
puss, ocgh GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0