Smink part II

Hej!
Igår lade jag ju ut ett litet inlägg om sminkkalaset,
men här kommer återstående bilder:

Karin:


Hm, vilken ansikts form har Karin? jag vet inte jag tycker att ansiktes ändras om man knäpper ur olika vinklar och ljus, men jag tror iaf runt, vad tror ni?
Fin är hon iaf, inte en dag över 35;) utan makeup


Snygg hon blev, eller hur, hon passar verkligen i hennes glasögon

Mammi:


Inte bästa minen men älskar dig ändå mammi♥


Alltså ser ni änns nån skillnad, det gör knappt jag (iaf inte på bilderna)

Ja nu har vi kommit fram till random bilder, dem bilder som är kvar i kameran alltsåXD





Oj oj, glömde nästan Vivi: eller jag tror det gjorde jag det?


Fångad på bild rörelse och söthet, puss


Jaja, men alla ser väl inte bra ut med halv färdigt smikat ansikte, eller? vad de där änns bra Sverige, hm?



Ja, ska jag vara ärlig tog det här inlägget ungefär hundra år, för jag småsprang mellan MammaMia på TV och detta mellan reklampauserna:)
Kram

/Milltott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0