Secrets are make to be broken

What's in this bag?..


Do I got the look?



...















































Almost there..




































Soon... (jag vet störande




















































Hehe, ja kan man säga att man är den som blir drabbad?
För idag hade vi ju skolfotografering,
strax efter den blev min  tröja helt täckt med röd målafärg, kul,
en rosa fläck mit i alltihopa, tur att det var sista lektionen
sen hade vi träning som btw gick bra.
Sen skulle jag ha haft markträning men jag skulle ha haft gymnastik istället,
fast sen sa mamma att jag visst skulle ha paråkning på kvällen istället: 20.10
så då bestämdes det att jag skulle åka hem och vila, så SKÖNT,

back to Skolfotograferingen,
den gick så DÅLIGT, jag vet jag vet,
typ alla säger det alltid, men idag gick det vekligen sopor,
den idiotiske fotografen favoritiserade killarna, sällan,
och sen så tog han den apsolut fulaste gruppfotot av dem alla.
kul!

Nu ska jag säga kram, för jag ska skriva ett nytt inlägg så .. KRAM!

/Milltott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0