Från dopboll till krig på 10minuter!

Ja, jag kan inte annat en skratta så här i efter hand,
jag är ju lite av en tävlingslyster person, så jag älskar att tävla,
inom alla sporter, till och med dem jag inte gillar,
så.. vi körde lite sportsandlig dopboll,
men sen kände ju jag för att börja göra mål, så då började glidtacklingarna, och snubbel hit och snubbel tit,
så allting slutade med att jag och Tindra låg och brottades på marken i försök att få bollen
vår "fröken" gjorde omkast, 2minuter senare var vi på marken igen,
hehe, det var värt det Tindra vi hade ju askul.
Gräsfläckarna på knäna sitter kvar än:)







Ja, då kom vi till det där inlägget då man visar benen, lagom håriga med gräsfläckar, perfekt;)


Benen, armarna, ansiktet samma sak, ner med allt i gräset, jag visar min kärlek♥♥ I ♥Gräs


Peace?                                                                I think so

ps. Nu är jag iaf nyduschad och fräsch, för dem som undrar :)

/Milltott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0