Birds flying high - you know how I feel



Gullis bilder på systern (observera att bilderna inte är av bästa kvalite, jag tog inte dom som blev bäst utan dem som hon ser sötast ut på)


The natural in everything is beautiful..

Medans jag höll på med detta inlägg blev jag så full av lägntan efter marabou,
vilken tur att pappsen precis hade köpt en "ask" med marabou cheesecake och jordgubb, 
min nya favorit! (hade tänkt att hela texten skulle vara nedan för men de får blide som de blide..)
för som allt som har med fotografering.. det är inte kvaliten som räknas, det är de man fångar i ögonblicket.


Tänkte avsluta det hela med två bilder från en promenad i solnedgången (m. Toby och syster)


har ni hört utrycket: 1+1 blir 2? jag har förvana att tänka på det som: mottsatserna blir aldrig lika bra som tillsammans, så blid i skärpa och bild i oskärpa, perfekta resultatet? nja, tänkte mig att bilderna skulle föreställa samma sak, fast jag råkade visst, slarvig som jag är, ladda ner fel foto, men ni får väl vara nöjda:*

/ Milltott



Senare idag blir det, smikkalas! Jippi? vi får väl se..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0