30minuter som tagna från helvetet.

Försök skapa er en bild av detta..
man har precis slutfört ett hyfsat bra ispass,
markträning sen..
men nu var de så här att ingen hört "talas" om detta lilla extra pass,
så då står stakars tränaren där och bara två som är med,
mina fötter var nog de ända som tänkte,
för inerstinne ville jag bara åka hem,
så slutkörd som jag var:)
men nej, Galina: Bara 30min,
men NEJ, vill jag ju bara skrika,
för vore de inte för de så skulle jag ligga hemma i soffan och käka tacos och musma:*
de trettio minuter som fortsatte var rena helvetet,
man hade blickarna i ruyggen hur man än bar sig åt,
INTE KUL!
så sant som det var sakt,
men nu till en posetivsak:)
Galina sa: du kanske kan få början av ditt program imorn kanske.
så jag får hålla tummarna tills imorn gör de med migXD




Filmerna man aldrig tröttnar på är nog Big momma,
speciellt trean den är så jävla rolig att de inte finns annat,
eller det rätta ordet är nog inte roligt, utan underhållande och roande;)

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0