Längtar så det knackar!

Hej!
Har ni aldrig längtat och väntat på nåt så mkt att ni får ont imagen?
ja det är iaf min menning av hur jag känner mig:(
eller så pnt har jag då inte, men längtar gör jag..
ja idag har jag som sakt längtat, och ja lite plugg..
men inget över det vanliga eller jo,
jag åkte faktiskt hem till Shasha efter träningen och kollade på min nästan klara dräkt,
den är grym!
ja dräkten till SM alltså, det är det jag längtar till,
är det bara jag som tycker de är mysigt att åka tåg och så,
man kommer liksom i stämning;)

kort inlägg idag, hade bra!

gullfior, från bollnäs tävlingen(!)



snart är det jul!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Visst kan vi göra det! säg till när du har lagt till mig så gör jag detsamma

2011-11-29 @ 14:54:25
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0