The truth about friendship♥

Falska vänner: frågar aldrig om mat

Äkta vänner: är orsaken till att du aldrig har nån mat!

Falska vänner: vet några få saker om dig

Äkta vänner: kan skriva en bok om dig

Falska vänner: bankar på hos dig

Äkta vänner: går bara in och säger "jag är hemma!"

Falska vänner: hjälper dig upp när du faller

Äkta vänner: hoppar upp på dig och ropar "dubbelmacka!"

Falska vänner: tillbringar lite tid med dig

Äkta vänner: är med dig genom hela livet


Om ni inte har lärt er nåt om vänskap nu, sök hjälp, nerrå skojar bara lite med mina läsare...:)

Tyvärr kommer det ingen bild med morgons inlägget, för har inte hunnit fixa och så:(

Men det får jag se till o göra nu då så...

Hej!


Kommentarer
Postat av: wilma

jag mobbade inte dig :((( men asså de va igentligen sanna å ja som skulle fota men sen frågade typ alva igår :) sry....

2011-12-28 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0