the feeling of snow

Ni vet den cär känslan man känner,
precis när man öppnar ögonen och hoppas att snön har fallit.
När man var liten och sprang fram till fönstret för att få se ett snö täckt landskap.
Precis så kände jag när jag slog upp ögonen i dag.
Det kändes precis som, att nu är julen här.

Så har det förstås känts för er flera dagar.
Ni har ju sett snön växa, sett den falla.

Men för mig, som har varit i Malmö,
dit det närmaste man kommer snö är i små snöglober.
Så blev ju upplevelsen nått alldeles extra.

Dagen till ära så blev det nygräddade pannkakor till frukost.

nu får ni susa sött, för jag ska krypa till kojs.
Har nämligen inte sovit en blund inatt :O

Nyduschad med shampot (hur stavas det egentligen)


Hade egentligen tänkt utråka er med bilderna från malmö,
men sen ändrade jag mig och tänkte visa bilderna jag knäppt idag med kaninisarna,
men så ändrade jag mig en andra gång och så blev det dem här två i brist på engashemang.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0