Lax with potatis

Hejsan!

Hm, hur ska jag börja, ja det är så klart great att man har jullov nu.
Eller jullov och jullov, lite mer som en vilopaus från studierna.

hoppas ni har det mysigt, riktigt mysigt.
Så som man bara kan ha några dagar innan jul.

Idag har jag haft träning kl. 7, på morgonen! så det var väl en aning drykt.

Hur gick era julavslutningar då,
någon som var med och visade nåt kanske?

Vad vet jag, men jag fick iaf pris.
På andra sidan Gävle, upptryck mott en annan dator sitter prolympias
nya förebild årskurs 7 2011, stolt!

Men ni ska veta att det var lite pinsamt också,
kom ju helt oväntat



Nu måste jag iaf sticka har en lax och potatis som väntar:)
(tänker tvinga mamma och pappa att jag ska laga i jul, är trots allt den matsmarta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0