Alva, Stan, Hem, Uppvisning, Mys, Sova

God tredje advent!

Gomorgon är det säker för många, vissa går ju inte upp förns vid lunch.
Hur dem kan är ett mysterium för mig.

Jag har skippat bloggandet ett tag för jag har varit tvungen att fokusera på studier.

Men nu när det bara är nån vecka kvar till jullov,
ska bloggen nog hinnas med.

Ja, hur har ni haft det?
Har ni börjat komma in i den rätta julstämningen?

Nu är det i alla fall lättare, med lite snö på marken.

Igår var jag med Alva,
en supar tjej i min klass.

Hon älskar att fotografera precis som jag, så fotoade lite hos henne,
egentligen skulle vi fotot utomhus, men snön hade förvandlats till slask,
så det var väl ingen höjdare.

Men hon har det så mysigt hos sin pappa, och mamma för den delen,
så därför gjorde det inte så mycket för mig!

Jag sov över (kom på att det var på fredagen jag var med Alva) hos henne.

Vi åt gott, med plock mat (skaldjur och sånt..) eftersom jag aldrig smakat nåt liknande,
ch inte ville vara oartig smakade jag,
och det var faktiskt gott!

Så till er som inte vågar er på att smaka, ni går verkligen misste om något!

Jag och Alva hade allmänt mys, vi kollade på idol finalen,
och jag tycker verkligen att Amanda förtjärnade att vinna!
Sen pyntade vi hennes gran, som jag ska göra idag, bara så ni vet:)
spelade lite alfapet, och sånt..

Sen på lördagen så hade jag bland annat uppvisning, som gick bra!

Jag hade egentligen inte tänkt att skriva så mycket men, med mycket text följer många bilder..





Jag längtar verkligen tills jul,
fast mest tills SM i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0