Tilda, åh, stackarn

Jag tycker/tyckte så synd om Tilda, som jag skrev i ett annat inlägg så kollade jag, Vivi, Maja och Tilda på Marley och jag

Och den var så humla sorglig så att det finns inget, eller så sorglig var den ändå inte...

Men Tilda glömde tydligen att berätta att hon typ är skit känslig för sorgliga filmer;'( jag tyckte så synd om henne..

För er som inte har sätt Marley o jag så får ni lite svårt att hänga med men för er andra, bra att ni fattar, iaf

Just i filmen då man fattar att Marley kmr dö så börjar typ alla bli lite gråttfärdiga, det är normal,

Men sen så börjar Tilda bölgrina, jag fattade inte först att hon var seriös så jag börja asgarva, jag tyckte barar att de hela var så himla komiskt:D

De blev ett långt inlägg så får bjuda på några bilder""

På grinfia:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0