Händer idag:)

Idag händer inte så mycket, eller jo jag ska vara med underbaraste Emma:*

Annars då? Jo jag har ligget och sträcktläst bästa bocken ever!!
CIRKELN, eller som Alva utalar det Kirkeln:D
På tal om Alva, så har vi precis startat en blogg tillsammans, den är sjukt bra,
men ni får inte riktigt namnet än... vänta och se, det kommer alltså bli en fotoblogg:)

Med brist på kreation så får ni några bilder på mua! Tydligen vill varken min älskling (kameran) eller min bästa vän (datorn) no life! hjälpa till:(

vrf skrev jag änns det där övre?? Vrf suddar jag inte ut det?, ingen anning...
ni får picasa bilder!



miss autumn, miss the colors



ser ju ut som jag har tuppkam, kanske ska skaffa nåt liknande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0