puhh, vilken dag!

Puh!
Vilken dag, jag varit med om alltås^^
jag har inte vilat en sekund fram tills nu:(
men vad ska man göra?
Sånt är livet..:*
iaf, lite kort info om vad dagen bestod utav:
*Började kl.9.10 med idrott-teori
*Lunch
*Slöjd, inte en ledig minut, när det var rast fortsatte tjejerna och jag, men hann ändå precis klart!
*Hem en snabbis..
*Gymnastik till halv sju.
*Ut med hunden och nu är jag här..

hoppas alla haft en bra dag, men nu ringer det och i morgon har jag träning kl.7 på morgonen
ni såg rätt 7 påmorgonen
 







ja, liten mix av mig;* + Vivi^^

/Milltott

ps. man of la manch är bestämd musiken för mua! <3 + att bilderna från skolfotograferingen har kommit! Det blev ASdåligt! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0