Saturday!

Sis and I made a "white lady"
Hej på er alla idag har jag haft fullt upp,
fast egentligen trodde jag att jag redan gjort detta inlägg, men det hände inget när jag tryckte på "spara&publicera" men iaf, det har varit såå varm idag hos oss, för att vara höst liksom;)
jag och sis bestämde os för att göra en tårta, här kommer resultatet,
den smakade iaf underbart, gubbarna ute på alltan älskade den iaf,
ja nni så rätt vi har små gubbar på vår alltdan, nejdå men farbror och farfar var här idag och hjälpte pappi med lite bygge,
exeding!





Mums fillibaba, bye!
(hörni ni som fortfarande är närvarande, jag har inte kunnat blogga sen lördags, så här kommer lite kort info om vad som skede den dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0