Godag o Gonatt

Nemen hej!
Jag satt precis å tänkte: borde jag inte ta o göra ett litet inlägg på bloggen kanske?
Ja just den här veckan har bloggingen inte varit precis framot,
menmen jag har en anledning!
Ja det är ju så här att jag börjat träna paråkning om ni missat det,
iaf så är det jävligt mkt träning just nu så då blir annat på fritiden lite utsatt.
Men jag hoppas ni har överseende och förlåter!
För om ni har tur får ni väl kanske se nåt litet från paret eller så,
ja som sakt vi får se,
här näst väntar en kul halloweenfest för kompisarna:*
Den är kryssad på måndag så då får ni väl se bilder!
Happy halloween and see you!

My little darling, åtminstånde  den jag blev mest nöjd med??

ps. förväntar mig att jag o syrran kanske sätter upp lie dekorationer till festen idag annars blir det inte så mkt mer än 3träningspass:*

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

2011-11-02 @ 21:10:52
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0