Alva, dance you ass of♥

Hej!
För ett ganska så långt tagsen så kom jag hem med bussen.
Med mig hade jag ett nytt minne i hjärnan:)
Jag var och såg Alva och Wilma tävla i skolmästerskapen i dans.
De var så sjukt duktiga:*
Här kommer några bilder med mobilkvalitet,
så ni kanske kan få en skymt av det  jag sätt i två timmar, typ:)

(Det här är paret som vann i hiphop par typ 8-12 tror jag:)


OM ni kan tänka er in: Jag hade världens sämsta kamera, och ljuset var inte det bästa,
plus att dansarna hade pulsen i typ 280;)


Nån mer dansare, jag vet inte vilken, men hon var iaf med i final det var då jag kom på mig med att jag skulle filma, jag änvänder då inte bra svenska i bloggen inte, men det kan ju bero på att jag skriver rätt så snabbt;)


Ja, det här är inte sista gången ni kommer få se denna bild kommer nämligen lägga ut ett annat inlägg direkt efter detta, så då får ni se på grejor Tindra åt hur som helst en ganska stor chokladmuffins? När hon frågade vad den innehöll, så svarade hon bakom disken: Choklad! heh..


Light is the best makeup, don't you think? 


Själv tog jag en fruktsoda, fast det mesta blev uppdrucket av Alva och Tindra, fast älskar er ändå:):*

/Milltott, kom ihåg att ALLA bilderna var knäppta oseriöst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0