Första advent♥

När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla barnen glädjas
åt att fira få advent

God jul!
Snart är julen här..
med klappar och tomtegrött, heh(!)
Hoppas mina gulliga läsare haft en mysig advent,
med nära och kära,
själv har jag haft det bra..
Först var vi en sväng till farmor<3
ja och så har vi vart lite på stan,
nu är Vivi på bio,
breaking dawn, igen(!)
ja köpte lite nytt (örhängen)
plus några små presenter till mina gulliga vänner Wilma och Tindra som fyllde 13 i fredags,
grattis igen!
Glad advent det är nu allt händer,
vad ska vi köpa för klappar this year!?
hejsvejs:*

(tänkte ladda upp bilder, men det går inte :O)


Kommentarer
Postat av: Felicia ♫

sv: visst! säg till när du följer mej så följer jag dej :D kram <3

2011-11-27 @ 18:55:53
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0