A life without quetions is a life with missunderstaning

Favoritcafé: George's coffehouse

Favorittidning:
 hm, läser inte riktigt tidningen, om man inte måste, bloggar istället!

Favoritplagg i garderoben just nu:
 mina nya jeans

Längd:
 155.. eller jag vill ju låsas att jag är typ 157

Mig själv med tre ord:
 Fotoberoende, konståkningsberoende, BFFmedAlva&Wilma

Jag tränar:
 Konståkning och i skolan.. räknas det?

Höger- eller vänsterhänt:
 höger, men kan klippa och skjuta med båda..

Är det nåt du absolut inte äter:
 broccoli, svamp, blodpudding... MASSOR!

Kläder just nu:
 träningskläder, ska träna kl.21 igen så..

Fisk eller badkruka:
 hm, badkruka innan man kommer i, sen är man som fisken i havet

Morgon- eller nattmänniska:
 Morgon

Sparare eller slösare:
Jag sparar för att kunna slösa, den ni!

Har du några homosexuella vänner:
kanske


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
 Ja, det är klart!

Är du kittlig:
 ja, överallt!!!

Största svaghet:
 Inget o ha på sig och elaka skämt :S

Det här är jag bra på:
 Få saker gjorda, va med kompisar..

Bästa bok?
 Hungerspelen, triologi!

Chips, morötter eller godis?
 hm, ska jag vara en nytterjöns och säga morott, nej GODIS!

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
 Ja, jag vill tatuera dem bästigaste vänners namn på ankeln.

Stökigt eller välstädat?
 Stökigheternas drottning!

G
illar du att sjunga? Ja, fast nog inte så bra, menmen

Anser du att du är stark?
 Starkare än alla som läser detta, heh

Kaffe, te eller inget?
 hm, sena sjuka dagar kan te kanske funka

Har du en besatthet? 
Ja jag har många, typ kläder, fotografi, vänner, konståkning osv. 

Vem är din bästa vän? 
hm, vet inte om jag är deras men dem är iaf mina: Alva och Wilam!


Civilstånd:
 Singel, for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0