Berlin!♥?

Hej! Nu har jag ett tag vetat att vi (Alex o jag... o david) Ska åka till Tyskland, Berlin på parläger, Allt skulle vara frid och fröjd om inte dessa nackdelar kommit upp: @jag har en vis skräck för flygplan:( @jag åker med bara David o Alex, två killar en tjej:( @ingen kamera på resan (otroligt nog det värsta) Men jag ska inte däppa över nåt som inte går o få ogjort Puss, på er, imorgon har jag morgonträning! Jag skulle vilja krypa ner i täcket med en bra bok Men alla böcker är utlästa, så blir bara sängen Imorn ska jag också va med Emma! Nte(blogga från mobilen)

Kommentarer
Postat av: vivianne

hej sis hoppas du har det bra i berlin för här hemma ha vi det as bra<33

2012-04-14 @ 18:18:53
Postat av: Mamma

hej älskling saknat dig mycket hoppas du har de bra kram alla här hemma<33333333333333333333

2012-04-14 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0