Toby♥

Förlåt hörni för att jag inte bloggat på en vecka..
Jag tänkte att vi kunde ta en sån där, move on allt är förlåtet (efter som jag inte har nåt bra skäll till att inte ha bloggat)

Hur har eran vecka varit då??

Jag vet jag får aldrig några kommentarer, men det ända som håller mig uppe är att de finns många många besökare:P

Nu ska jag inte uppehålla er mer, utan skickar in ett par foton på Toby, var nämligen ute o fotade nys:P





Det var egentligen tänkt att bli fåglar, men eftersom fåglarna retades och Toby fanns nära så blev det som de blev..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder på toby !!o h bra blogg besö gärna www.meliminr.devote.se och www.jomin.devote.se kram madde

2012-02-27 @ 11:25:47
URL: http://www.jomin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0