Starting to get ready, the question is: Am I ready?

Hej!
Idag börjar skolan väldigt chil,
med speciallidrott, eller det är iaf min idé av chil,
kanske inte andras..
jag har precis pluggat klart till Svenskan idag, sista mintuen
med alltihoppa:)

English English, why so hard?




Också tar vi några bilder från igår..

Syrran och Sandra, försökte sig på att göra loka m. citronsmak med hjälp av sodastream'en:)
senare försökte dem även sig på att prova med ketchup loka, inte så lyckat enligt mig, eller vad säger ni? :S


Te amo pero no se, es una flora o un växt? Dem flest förstod nog inte mkt av meningen jag precis skrev, om ni gjorde det Bravo, ni är nog ena hajar på spanska eller ska jag säga español?


Mums, ibland kan det inte finns det inge mysigare än att ta en lite go'bit och smyga sig ner under täcket med en rysare på tv, även omm inte denna go'bit tilltalar mig så mycket. Choklad är liksom ingen höjdare!

I brist på kreation så får ni allt nöja er med dem här,
bilderna är som sämst mitt emellan höst och sommar, sen så går det bara uppåt:)
så se framimot ett helt drös med bilder framöver.

/Milltott.

ps. ska inte försöka göra er besvikna, kommer dra ut på fotojakt om jag hinner redan kväll, puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0