You are my rabbits, I am you person&heart;

Hej!
I förmiddags hade jag och syrran sånt mys med kaninerna:)
dem är inte lite gulliga, dem är urgullig:
Lite fakta också;) visste ni att ordet ur- som man skrivar före ett adjektiv som ex. urgullig, ursöt och urgammal,
kommer från den älsta staden, staden hette precis Ur, och så var den gammal, alltså urgammal;)
iaf, här kommer lite bilder, men klantig som jag är hade jag glömt att ställa om kamerans inställningar, fotade nämligen lite i vad heter det...? juste silluet, visste att det var nåt på "s" en det blev bra iaf:P
iaf(igen) nu äntligen till bilderna







Ja, nu har ni i alla fall fått sett de:) ha en fortsatt trevlig fredagskväll, jag var nämligen ledig idag utifall om jag råkat glömma att nämna det:) (haha, vissa av kaninerna var ju riktiga linslusar, typ: Pussen och Twister:))
/Milltott
ps. nu börjar allt falla pladaskt till plats angående allt med byttet av klubb, så det är skönt, ska på nästa träning prova ut en bra passande klubbtröja, så då blir jag nästan 98% GKK:are, kommer alltid vara SKG:are i blodet, (älskar er alla på andra sidan:)) Alex och jag får ta och välja på: svart eller vit tröja, med blå,silver eller grå text:) ett byyyye, ska ni få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0