We gonna rock the party!

Hej!
Som sakt var jag på "party" yesterday
Jag hann inte skriva nåt igår för´hade så mkt att göra med att förbereda mig till skolan idag:)
så nu får det bli ett "kalasinlägg" istället:P
Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga fram bilderna så ja..
det kommer som dem kommer;* senare kanske ni kan komma med lite förslag till låtar..?
alltså till mitt nya program, btw så var jag , Sandra ´, Alex och Vivi på vår första träning med GKK,
det gick super, så en eller nej två tummen upp till det "d"


okej, just nu så fort jag trycker på "bildknappen" så står det syntat error 500, why?
så ni får väl vänta lite med bilderna, hann iaf med en;'(
ps. måste verkligen komma på nån mer kategori, nåt förslag, jag är öppen för förslag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0