Sitter o drogar!

Nejdå, men har blivit halt beroende..


av clemisar undar hur många jag ätigt får gå o räkna dem-.-

5minuter eller si sådär, senare..

Jag har ätigt, 15stycken fattar ni?! 15STYCKEN
WOW!
ja idag har jag då varit med brudzzz! det var kul, vi har startat en ny blogg kolla IN!
hoppas ni haft en trevlig dag,
jag har kommit på mig själv med att vara träningsberoende, är det bra?
ahh, vad vet jag**
iaf så bloggade jag inte så mkt igår för först "tvingade" Alva och Wilma mig att INTE träna, fick sån tränings ångest! iaf sen så hade jag iaf 2/3 träningar den dagen-.- (jag har äntligen kommit på hur man gör den föregående smilisen, jippi) ja så här kommer några bilder på min lila clemis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0