Min go'a fina gulliga, underbaraste hund

Hej och Gomorgon allihoppa!
Nu har det blivit lite lite uppdatering, tycker ni inte?
Menmen jag ska bättra mig, jag ville bara säga att nu ska jag till specialidrotten, kul?
Hm, jag vet inte, nu har jag liksom byt klubb från SkG till GKK, så nu får jag väl träna på andra halvan av isen, hm! Men igår så satt jag mest o tränade till svenskan idag, mkt som jag glömt denna vecka (inte gjort läxor och glosor, och så..) fast jag hann med lite träning hemma, på par lyften och så, alltså med hjälp av bordet:)
Toby får stå för biderna idag:*








Det hann inte äns fram med reflexskärmen, så bilderna blev inte sååå, bra, fast jag blev ändå nöjd, finis!

Bye!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0