Lite normaly update:

Ja goddag"
eller kanske go'kväll,
typ sammtidigt som jag skriver detta kom jag på en roligt sak som hände i torsdags..
alltså så här var det: Karin, Emma jag och resten satt i omklädningsrummet efter speciallidrott,
nu var det så här att vi bara hipp som happ började prata om: When I held ya', alltså låten;) iaf, så sa jag att hon hade varit med på Go'morgon idag, alltså då, gud vad mkt alltså:* iaf men då säger Karin att man tydligen inte får säga alltså, menmen det var väl det roliga, nu när jag tänker efter var man nog tvungen att vara för att fatta^^
Dagen:
Today har jag bland annat gått i skolan, och haft det allmänt slappt:)
men nu måste jag gå för syrran ville sova i mitt rum, så jag blir väl tvungen att ta hennes rum i besittning
ha en fortsatt trevlig kväll, söta läsare:*

På ett sätt älskar jag bilden nedan, för den verkar så egendomligt knäppt, i ställnings position:*




Också fick ni en blick på mig idag!

ps. har glömt att säga att jag har haft utvecklingssamtal, det gick med alla "A" förutom träslöjd!" där fick jag ett "C", men kan ändå få ett "A" för är riktigt bra på syslöjd, och det vet jag att många i min klass är, bland annat Emma<3 Sov sött och dröm glada drömar.. Om mig! heh

Kommentarer
Postat av: Emma

Nähä det är ju du som är bra ju :D

2011-10-21 @ 23:12:38
Postat av: Anonym

Du är jätte ful och egoistisk , fattar inte att du har vänner ?

2011-10-24 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0