Godigaste saker ni aldrig fått sett.

Kliver man över tröskeln på affären Lino...
















































































































































































































































































möts man av godsaker..




















































































































Mums!


Vi beslöt oss för att ta med ett paket till moster..











Då fick det blir det här!



Gissa vilken jag tog..










































































Hm de som känner mig gissade nog rätt, för  jag gillar nog inte choklad;)

bye! Nu ska milltott på träning:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vilken vinnarskalle du har, du fattar väll att ingen kommer vela vara med dig för du är så himla dum och egoistisk!



var bara tvungen att säga det för jag har läst din blogg i många år och jag har märkt det!

2011-10-08 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0