Ett stycke reflexskärm

Hej!
Jag har tagit o gjort mig min egna lilla reflexskärm,
det blev väl ok!
Fast ja, man vet ju aldrig kanske får lust att köpa mig en egen, "riktig"
idag har jag i alla fall varit och donnat med mkt,
har bla. köpt en sak från biltema, det ska bli kul o visa upp den i skolan imorgon:)
eller skojar bara, heh jag köpte den för jag behövde,
men ni får nog veta imorn vad jag köpte så blir det till en liten surprise,
kulkul! Hoppas mina läsare haft en bra dag"LOVE!"

Tog och testade min reflexskärm,
så här blev det..



ja så här såg det ut med reflexskärm:)






Utan

/Milltott, vi ses väl nu ska jag snart på friåkning:)

Kommentarer
Postat av: lovisasbilder.blogg.se

Klart vi kan följa varan, men säg till när du lagt till mig:)

2011-10-09 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0