Back to yesterday

Hej!
Det var typ det här jag egentligen tänkte skriva igår:
Hej!
Idag har jag haft så jävla ont,
jag har haft träningsvärk i ryggen och lite i axlarna,
plus att jag har tränat hemma,
så nu har jag jätte ont ihänderna och allt,
plus (många plus) men jag har också typ vrickat foten så det är niice,
I skolan hade vi hela två prov,
vem mlägger det så att man får två prov, på fredag?
Gävlebor; säger hon och skakar på huvudet.
Hehe!
Men jag har iaf vart på träning idag också det gick väl så där med tanke på att jag hade lite ont här och var..
men är annars rätt så nöjd.
Imorn ska jag nog mest villa upp mig lite, kanske tar och bakar lite bullar och så..
för ni vet väl att det är kanelbullens dag nu på tisdag?
det ska väl bli kul, vi kanske får nåt gott i skolan då, som omväxling:(
ja nu ska jag inte ta upp mer av er tid, tänte väl bara skriva det, så

Hej då!

/Milltott, tyvärr blev detta ett bildlöst inlägg, pga. att jag bloggar från min pappas datorn, och vem vet vilka bilder han har där,
vill inte snoka iaf;) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0