Tillbaka till ruta 1

Liten uppdate.

Jag har bara haft det bra idag, eller inte!
ja eller hela dagen i sig själv var väl i och försäg ok,
men dåck ett litet snesteg.
Jag, Alva och Wilma blev utelåst, ur klassrummet.
Av Tom, Anthony, Adam, Anton och ja.. Alla killar!
Det  var ju inte så kul!
Ja, vi stod där ett tag (10minuter) stod och ryckte i dörrhandtaget och skrek åt dem o öppna,
men nej det gjorde dem ju inte.
Sen eftersom vi inte hade nå bättre för oss, såg jag att klassrummets fönster var öppet,
så ja vi försökte ta oss in.
Ja så där höll det på,
Sen när vi tillslut kunde ta oss in för killarna öppnade åt andra killar, (klart!)
så började Tom rufsa mig i håret,
vilket resulterade i att jag slog honom i huvudet,
då tog han tag i mina ben och tog mig över axeln,
och försökte slänga mig ut ur fönster,
och mit i alltihoppa skrattar Alva, heh'
sen får jag rå damp på honom och jagar honom, och
sen ut brytter kriget, vi blir utdragna igen och utsläppade, tafsande hit och dit:(
ja och sen kom äntligen vår lärare, några timmar försent!



nån bild då får ni väl, trodde jag redan laddat upp dem här men tydligen inte,

imorn blir det tävling i Bollnäs för syrran, älskar att bara kolla på tävlingar,
vilket påminner mig, kanske ska ta och ladda kameran och filma lite då:*

Hade gött igellkött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0