Säter nästa(!)

Hej!, eller nej nu får jag komma på nån annan hälsningsfras...
vad säg som... Tjoho!
Ja det funkar..
Tjoho!
Idag har det varit en helt ordenally day,
förutom att vi fick sluta kl. halv 11, nice!
Ja, Jag, Alva och Wilma stack till valbo,
tänkte egentligen julklappshandla, men det blev mest kolla runt,
men det kan ju vara bra oxå, en dag med tjejerna:)
nu på kvällen blir det lite mys och så...
vi får väl se, men sen imorgon blir det att styra bilen mot Säter,
för syrran har tävling, lycka till den här gången, förra gången kom hon ju sist, men så kan det gå!

sötaste Alva(!)


God natt så länge (tror inte jag bloggar nå mer, menmen)

ps. sett några älskade pyjamasar som jag bara MÅSTE ha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0